پخش عمده خرما شکلاتی تنگسیر

 

قیمت خرما شکلاتی تنگسیر عمده

خرما شکلاتی تنگسیر یکی از مشتقات خرمایی فوق العاده خوشمزه و با کیفیت است. این محصول که از خرمای درجه یک، مغز بادام و روکش شکلات تولید می شود طعم بینظیری دارد. استفاده از مواد اولیه با کیفیت و همچنین بسته بندی های متنوع و زیبا باعث شده افراد زیادی عاشق این محصول شوند.

مرکز پخش عمده خرما شکلاتی تنگسیر به صورت اینترنتی و حضوری در حال فعالیت می باشد. بهترین کار برای ثبت سفارش، خرید اینترنتی و غیر حضوری است. زیرا در این روش خرید در کمترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت می توانید خرید خود را انجام دهید. امروزه در کشورهای توسعه یافته بخش زیادی از معاملات و تجارت ها به صورت اینترنتی انجام می شود.

برای خرید حضوری باید زمان و هزینه ی رفت و آمد را در نظر بگیرید. نمایندگی شرکت با عرضه ی محصولات تازه و با کمترین قیمت در زمینه ی پخش فعالیت می کند. از مزیت های خرید عمده می توان به دریافت تخفیف های ویژه اشاره کرد. از طرفی شما می توانید قبل از خرید محصول را تست کنید. طعم های مختلفی از شکلات روکش خرما وجود دارد که می توانید هرکدام را جداگانه سفارش دهید.

بیشتر بخوانید: قیمت عمده حبه خرما ارگانیک

قیمت خرما شکلاتی تنگسیر در نمایندگی

خرید عمده خرما شکلاتی مغزدار تنگسیر

در نمایندگی شرکت می توانید قیمت خرما شکلاتی تنگسیر را با آخرین قیمت ها دریافت کنید. با توجه به نوسان و تغییر قیمت مواد اولیه مانند خرما، بادام، شکلات و همچنین ظروف بسته بندی لذا قیمت محصول نهایی نیز در طول سال تغییر می کند. پس نمیتوان نرخ ثابتب را برای خرمای شکلاتی مغزدار برای تمام طول سال در نظر گرفت.

بهترین کار برای دریافت قیمت این است که با مشاورین فروش مجموعه در ارتباط باشید. آخرین تغییرات و همچنین نحوه ی ارسال را نیز می توانید از مشاورین فروش سوال کنید. قیمت خرما شکلاتی تنگسیر به صورت عمده و خرده فروشی تفاوت زیادی دارد. به طور تقریب 25 تا 40 درصد می توانید در خرید عمده تخفیف دریافت کنید. برای مثال چنانچه قیمت خرما شکلاتی تنگسیر کیلویی 270 هزار تومان باشد در خرید عمده می توانید به قیمت 180 هزار تومان تهیه کنید.

بنابراین قیمت ها در طول سال تغییراتی را تجربه می کنند که باید قبل از خرید نرخ روز را دریافت کنید. شرکت های مختلفی در زمینه ی تولید مشتقات خرمایی فعالیت می کنند. اما کیفیت و رضایت مشتری از مهمترین اصول پیشرفت به شمار می رود. به همین علت این مجموعه با ارائه ی محصولات با بهترین کیفیت همواره در بالاترین سطح رضایت قرار دارد.

صادرات فرآورده های خرمایی با کیفیت

نمایندگی فروش خرما شکلاتی مغزدار

خرما و فرآورده های خرمایی یکی از بهترین محصولات صادراتی در ایران به شمار می روند. زیرا هم نخلستان های فراوانی در کشورمان وجود دارد و هم نیروی کارگر ارزان. از طرفی خرمای مرغوب در تعداد اندکی از کشورها یافت می شود. بنابراین فرصت استثنایی برای صادرات و سرمایه گذاری وجود دارد.

خرما با مغز بادام و روکش شکلاتی یکی از پر فروش ترین مشتقات خرمایی به شمار می رود. طعم دلچسب و عالی و سالم بوده محصول به افزایش رضایت از آن کمک زیادی می کند. خرما شکلاتی تنگسیر به عنوان اولین تولید کننده ی خرمای روکش دار در ایران فعالیت می کند. کیفیت بالا و ارائه ی محصول در انواع بسته بندی و در طعم های مختلف یکی از مزیت های این مجموعه به شمار می رود.

خام فروش خرما سود بسیار کمی را برای تجار و کشاورزان به همراه دارد. اما اگر با استفاده از دستگاه های روز دنیا فرآورده های با کیفیت تولید شود سود تولید کننده چند برابر میشود. برای شروع تجارت فرآورده های خرمایی به ویژه خرما شکلاتی تنگسیر با ما در ارتباط باشید.

سفارش خرما شکلاتی با تخفیف ویژه

در این مرکز انواع خرما و فرآورده های خرمایی با بهترین کیفیت و قیمت درب کارخانه عرضه می گردد. حذف واسطه ها و ارسال به سراسر کشور و هم چنین صادرات به سراسر دنیا در این مجموعه انجام می شود.

تخفیف ویژه به خریداران عمده در نظر گرفته می شود. با توجه به مقدار سفارش تخفیف نیز متفاوت است. هرچه خرید بالاتری داشته باشید می توانید ارزان تر تر خرید کنید. برای خرید عمده خرما شکلاتی تنگسیر با مشاورین فروش مرجموعه درارتباط باشید.

با توجه به نوسان قیمت در طول سال قبل از خرید، لیست آخرین قیمت ها را از  مشاورین فروش دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما