خرید و قیمت شیره خرما | درجه یک صادراتی

قیمت عمده شیره خرما صادراتی

روش های زیادی برای دریافت قیمت شیره خرما و همچنین خرید عمده ی آن وجود دارد. شاید در سال های گذشته تجار و خریداران عمده برای ثبت سفارش مجبور بودند به درب شرکت و یا کارخانه مراجعه کنند. اما امروزه روش های ساده تری برای این کار وجود دارد.

با توجه به کیفیت های مختلف و همچنین نوع بسته بندی می توان قیمت های مختلفی را برای شیره خرما در نظر گرفت. فروش فله ای ارزان ترین نرخ ممکن را دارد و از طرفی هرچقدر کیفیت بالاتر باشید قیمت نیز بیشتر می شود.

به طور مثال در حال حاضر شیره ی خرما به صورت فله ای هم با قیمت 19 هزار تومان و هم 27 هزار تومان و حتی بیشتر تولید میشود. بنابراین ابتدا خریدار باید جزئیات سفارش خود را بر واحد تولید و کنترل کیفیت ارائه دهد. علاوه بر آن به طور کلی شیره خرما به 2 صورت صنعتی و سنتی تولید می شود. شیره ی سنتی از نظر قیمتی تقریبا دو برابر صنعتی است و حجم قابل تامین آن محدود است. اما برعکس، شیره ی صنعتی قابل تولید به صورت نامحدود و با قیمت مناسب است.

شیره خرمای صادراتی نیز از این موضوع مستثنی نبوده و با توجه به نیاز مشتری تولید می گردد. این موضوع بسیار حائز اهمیت است که یک کارخانه بتواند دقیقا همان چیزی که مشتری می خواهد را تولید کند.

شرکت های برتر صادر کننده شیره خرما

قیمت خرید شیره خرما صادراتی

در کشورمان به دلیل آنکه خرمای فراوانی وجود دارد، کارخانه های تولید کننده ی فرآورده های خرمایی نیز فراوانند. اما تکته ی بسیار مهمی که وجود دارد این است که فقط تعداد محدودی از این شرکت ها از نظر کیفی مورد تایید استانداردهای بین المللی می باشند.

شرکت نگین جنوب با استفاده از مدرن ترین تجهیزات اقدام به تولید محصولات می نماید. کیفیت بالا و همچنین قیمت شیره خرما در این مرکز رقابتی بوده و به کشورهای زیادی صادر می گردد.

بیش از 25 کشور آسیایی و اروپایی از مقاصد صادراتی محصولات این مجموعه می باشند. اخذ استانداردهای بهداشتی اروپایی یکی از افتخارات این مرکز در بحث صادرات می باشد. با توجه به پتانسیل های موجود در بازار جهت صادرات شیره خرما، تاجران زیادی از کشورهای مختلف در این زمینه فعالیت می نمایند. علاوه بر شیره خرما می توان به سایر فراورده های خرمایی نیز اشاره کرد. از جمله حبه خرما که دارای خواص بسیار زیادی بوده می توانید به راحتی آنرا جایگزین قند نمایید.

فروش شیره خرما بصورت فله و بسته بندی

قیمت شیره خرما فله درجه یک

همانطور که در قسمت های قبلی نیز اشاره کردیم شیره خرما به دو صورت فله و بست بندی به فروش می رسد. قیمت شیره خرما در قوطی ها و پت های پلاستیکی بیشتر از نوع فله است.

با توجه به نیاز مشتری و نوع مصرف شیره خرما می توانید ثبت سفارش کنید. در خرید و فروش شیره خرما باید دقت کافی را داشته باشید تا محصول تازه و با کیفیت تهیه نمایید. ممکن است برخی از تولید کنندگان برای کسب سود بیشتر از مواد اولیه (خرما) نامرغوب و تاریخ گذشته استفاده کنند.

فروش فله ای معمولا در دبه های 20 لیتری و بالاتر انجام می گیرد. هرچه ظرف مورد استفاده بزرگ تر باشد قیمت شیره خرما ارزان تر تمام می شود. بنابراین بسیاری از تجار ترجیح میدهند از بشکه های 200 لیتری استفاده کنند. و با فروش آن سود بیشتر را بدست بیاورند.

شیره خرما در بسته های 450 گرمی و 900 گرمی نیز از پرفروش ترین نوع فروشگاهی است. اگر به بازار بروید و سری به سوپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ بنید قطعا چشمتان به این نوع شیره خرما خواهد افتاد. علت آن نیاز فراوان برای این محصول است.

سفارش خرید شیره خرمای ممتاز از کارخانه

مهمترین فاکتور برای خرید و دریافت قیمت شیره خرما کیفیت آن است.مشاورین مجموعه ی نگین جنوب در این زمینه آماده ی ارائه ی مشاوره به شما هستند.

برای خرید شیره خرما با کیفیت عالی و قیمت رقابتی کافی است درخواست خود را ارسال نمایید. میتوانید به صورت حضوری به کارخانه مراجعه نموده و یا با مشاورین فروش در ارتباط باشید. تضمین کیفیت به همراه ارسال محصول به سراسر کشور بر عهده ی ماست.

برای اطلاع از آخرین قیمت شیره خرما و دریافت اطلاعات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

شیره خرما در این مرکز دارای استانداردهای بهداشتی و برگه آزمایشگاه می باشد. لذا با خیالی آسوده میتوانید برای خرید اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما