خرید و قیمت خرمای مضافتی بم درجه یک عمده

قیمت خرمای مضافتی بم درجه یک

با شروع فصل برداشت خرما در جنوب کشور بازار خرید و فروش آن رونق می گیرد. مهمترین مسئله ای که تجار به دنبال آن هستند قیمت خرمای مضافتی بم درجه یک است. یعنی هم کیفیت و درجه یک بودن برای تجار و خریداران عمده اهمیت دارد و هم قیمت. قیمت ها با توجه به کیفیت خرما می تواند بسیار متفاوت باشد.

برای خرید عمده 2 راه وجود دارد. روش اول این است که مستقیم به کارخانه و یا نخلستان مراجعه کنید و برای خرید اقدام کنید. این کار با توجه به زیاد بودن فروشدگان و همچنین وجود افراد سود جود در این میان هم زیان بر است و هم ریسک زیان دارد. زیرا افراد سود جود ابتدا نمونه محصول خوب ارائه می دهند اما در ادامه بار بی کیفیت به شما تحویل میدهند. با توجه به اینکه مکان مشخصی هم ندارند نمیتوانید به راحتی آنها را پیدا کنید و خسارت دریافت کنید.

در روش دوم شما از طریق اینترنتی شرکت های معتبر را می یابید و با مدیر فروش ارتباط برقرار می نمایید. پس از انجام مذاکرات تلفنی و دریافت قیمت خرمای مضافتی بم درجه یک می توانید نمونه محصول را دریافت کنید. پس از بررسی می توانید برای امضای قرارداد و خرید عمده اقدام کنید. این کار امروزه در کشورهای پیشرفته به طور گسترده ای در حال انجام است. با توجه به بازه ی قیمتی مختلفی که وجود دارد بهتر است ابتدا کیفیت مورد نظر را اعلام کنید. قیمت ها از 50 تا 80 هزار تومان متغیر است.

بیشتر بخوانید: قیمت خرمای کبکاب درجه یک و صادراتی در بوشهر

صادرات خرمای مضافتی بم

خرید عمده خرمای مضافتی بم درجه یک

طعم و مزه ی خرمای بم به حدی لذیذ و دلچسب است که بالاترین میزان صادرات را دارد. در میان انواع مختلف خرمای موجود در کشور که بالغ بر 20 نمونه است رطب مضافتی بیشترین تقاضا را دارد. قیمت خرمای مضافتی بم درجه یک نیز در اواسط جدول قیمت گذاری قرار دارد. یعنی نه زیاد گران قیمت است و نه زیاد ارزان.

اما نکته ای که وجود دارد این است که اگر واسطه ها را حذف کنید و مستقیم از تولید کننده و کشاورز خرید کنید برد کرده اید. زیرا در این حالت خرما را می توانید ارزان تر تهیه کنید. در مجموعه ی نگین جنوب انواع خرمای صادراتی با بهترین کیفیت و قیمت عالی عرضه می گردد.

کشورهای زیادی را می توان نام برد که از خریداران اصلی خرمای بم هستند. کشورهای هند، امارات، روسیه، ترکیه، آلمان، تاجیکستان، قزاقستان و عراق از جمله خریداران اصلی به شمار می روند. صادرات خرما به صورت فله ای و بسته بندی انجام می شود. در هر صورت سود مناسبی به همراه دارد. اما بدون شک اگر شرکت ها داخلی از خام فروشی و فروش فله ای پرهیز کنند سود بیشتری نصیبشان می شود.

بهترین شرکت بسته بندی خرما در جنوب کشور

خرمای مضافتی بم صادراتی

در جنوب کشور شرکت های زیادی در زمینه ی خرما فعالیت می کنند. این فراوان بودن باعثت می شود از طرفی قیمت خرمای مضافتی بم درجه یک در بازار متعادل باشد. و از طرف دیگر انگیزه شرکت ها برای ارائه ی کیفیت و بسته بندی های جذاب تر بیشتر می شود. بنابراین شرکت در این زمینه موفق و پر فروش است که اولاً قیمت مناسبی داشته باشد. و ثانیاً تنوع و خلاقیت در روش ارائه و بسته بندی داشته باشد.

شرکت نگین جنوب با توجه به نیاز مشتری خدمات خود را رائه می دهد. به این معنی که اگر مشتری خرمای درجه یک یا دو بخواهد، یا چنانچه نیاز به چاپ بسته ها با برند خریدار باشد این کار را برای او انجام می دهیم. امروزه بسیاری از تجار برای حذف رقبا برندهای مخصوص خود را چاپ می کنند. و از طرفی با خرید فله ای خرما را ارزان تر خریداری می کنند. سپس در کارگاه های خود اقدام به بسته بندی و پخش می کنند. در نتیجه سود چند برابری نصیبشان می شود. به همین دلیل است که قیمت خرمای مضافتی بم درجه یک در داخل و خارج از کشور تفاوت زیادی دارد.

مشخصات و قیمت خرمای مضافتی بم درجه یک در تهران

خرما مضافتی درجه یک صادراتی

در شهر تهران که یک قطب اقتصادی مهم به شمار می رود تجار زیادی حضور دارند. همین عامل باعث می شود رقابت برای فروش افزایش یابد. بنابراین کسی نمی توانید قیمت خرمای مضافتی بم درجه یک را بسیار بالا به مشتری بدهد. البته اگر مشتری تازه کار و بی تجربه باشد امکان اینکه سر او کلاه برود وجود دارد. بنابراین در هر صورت باید کاملا هوشیار و حرفه ای عمل کنید.

بستگی به کیفیت و میزان تناژی که خریدار سفارش می دهد قیمت نیز مختلف است. برای مثال خرمای صادراتی با وزن کارتن مادر 7 کیلو گرم حدودا 69 هزار تومان و با وزن کارتن مادر 9 کیلو گرم حدودا 88 هزار توامن معامله می شود. هرچند که این عدد ممکن است در طول سال به دلیل عرضه و تقاضا و تورم تغییر کند.

اگر به صورت حرفه ای در زمینه خرما فعالیت داشته باشید به راحتی از روی ظاهر خرما می توانید به کیفیت آن پی ببرید. رنگ خرمای مضافتی بم درجه یک مشکی است. پوست خرما نازک است و سایز آن نیز تقریبا درشت است. خرما نباید زیاد خشک و یا زیاد شیره دار باشد.

سفارش عمده خرما از نگین جنوب

شما می توانید از طریق مجموعه ی نگین جنوب برای تامین انواع خرمای مورد نظر اقدام کنید. استعلام قیمت خرمای مضافتی بم درجه یک و همچنین نحوه ی سفارش و دریافت نمونه محصول را از مشاورین فروش می توانید درخواست نمایید.

مشاورین فروش مجموعه به بهترین شکل شما را برای خرید و فروش خرمای صادراتی راهنمایی می کنند. با توجه به اینکه میزان تقاضا در برخی از ایام سال افزایش می یابد باید دقت داشته باشید. زیرا در این ایام که تقاضا بالا می رود قیمت ها نیز افزایشی می شود. بنابراین اگر استعلام قیمت خرمای مضافتی بم درجه یک را دریافت کردید بلافاصله تصمیم بگیرید. زیرا ممکن است فردای آن روز قیمت ها تغییر کند.

ارسال بار به سراسر کشور انجام می شود. همچنین صادرات به کشورهای آسیایی و اروپایی در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما