قیمت و خرید خرمای کبکاب به صورت عمده

قیمت خرید خرمای کبکاب عمده

خرید خرمای کبکاب بدون واسطه یکی از مسائل مورد توجه تجار داخلی و خارجی بوده است. حضور واسطه ها باعث می شوند که قیمت ها از حالت طبیعی فراتر رفته و از رقابت خارج شود. به همین دلیل امروزه شرکت های معتبر با فعالیت های اینترنتی سعی بر حذف واسطه ها دارند.

قیمت خرمای کبکاب به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله به کیفیت و نوع بسته بندی می توان اشاره کرد. شرکت های تولید کننده برای خرید خرمای کبکاب به صورت عمده تخفیف های ویژه ای در نظر می گیرند. زیرا در فروش عمده رقابت زیاد است و نمی توان نرخ های نا متعارف را در اختیار مشتری قرار داد.

خرمای درجه 1 و درجه 2 تفاوت قیمت زیادی دارند. همچنین بستگی به اینکه مشتری خرمای فله می خواهد یا بسته بندی باز نرخ ها تغییر می کند. در فصل برداشت با عرضه ی فله ای خرما به قیمت 25 هزار تومان شروع می شود. اما این قیمت پس از بسته بندی و در فصل های پر تقاضا افزایش می یابد. ممکن است نرخ ها در طول سال از 25 هزار تومان به 45 هزار تومان نیز برسد. بنابراین ابتدا باید کیفیت و نوع بسته بند مشخص شود. برای این کار می توانید با مشاورین فروش مرکز نگین جنوب در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید: قیمت خرمای مضافتی عمده و بدون واسطه

قطب فروش عمده خرما کبکاب

قیمت عمده خرما کبکاب صادراتی

خرید و فروش خرمای کبکاب در تمام شهرهای ایران انجام می شود. به همین دلیل این نوع خرما همیشه بازار گرم و پر رونقی دارد. البته در ماه مبارک رمضان خرید و فروش خرما چندین برابر می شود. بدون شک خرمای کبکاب از محصول باغات استان های بوشهر، خوزستان و فارس است. این استان ها سطح کشت بسیار وسیعی از این محصل را در اختیار دارند و علاوه بر تأمین نیاز بازار داخل صادرات نیز انجام می شود.

شهرهای دشتستان، بهبهان و خشت دارای شهرت زیادی در خصوص خرمای کبکاب هستند. برای خرید خرمای کبکاب با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت باید به این شهرها مراجعه کنید. اما این کار تقریبا غیر ممکن و بسیار زمان بر است. زیرا تعداد عمده فروشی ها در این شهرها فراوان است. و از طرفی افراد سود جو نیز با ترکیب خرمای درجه 1 و درجه 2 به طوری که خریدار متوجه نشود کلاه برداری می کنند.

لذا بهترین کار برای تجارت و خرید عمده این است که با شرکت های بزرگ و معتبر معامله کنید. با این کار از کیفیت محصول اطمینان حاصل می کنید و با خیالی آسوده خرید و فروش خواهید کرد.

انواع بسته بندی خرما

خرید خرما کبکاب صادراتی

هنگام خرید خرمای کبکاب یکی از مسائلی که باید مطرح شود نوع بسته بندی است. این موضوع در اعلام قیمت بسیار تأثیرگذار است. به طوری که ممکن است 30-40 درصد تفاوت قیمت وجود داشته باشد. بنابراین تاجرانی که برای بازار داخلی قصد خرید داشته باشند می توانند از جعبه های کارتنی و پلاستیکی سفارش دهند.

بسته های فروشگاهی معمولا وزنی بین 700 گرم تا 3 کیلوگرم دارند. اما کارتن های فله نیز وجود دارد که اغلب برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد. وزن کارتن های فله 5 و 10 کیلوگرم است. بستگی به سفارش مشتری خرمای فله را می توان روغن نیز زد که هم باعث زیبایی ظاهری می شود و هم از چسبیدن بیش از حد خرماها به یکدیگر جلوگیری می کند.

شرکت های تولید کننده با توجه به نیاز و سلیقه ی مشتری اقدام به طراحی بسته های خرما می کنند. کشورهای اروپایی در این زمینه بسیار حساس بوده و برای خرید خرمای کبکاب در جعبه های جذاب اقدام می کنند. اما چنانچه مشتری نسبت به این قضیه حساس نباشد و به دنبال خرمای ارزان باشد می تواند از بسته های کارتنی استفاده سفارش دهد.

خرید خرمای کبکاب بدون واسطه با تخفیف ویژه

برای خرید خرمای کبکاب بدون واسطه و به صورت مستقیم از کارخانه باید واسطه ها را حذف کنید. در این مرکز انواع خرمای صادراتی بدون واسطه و با کیفیت عالی در اختیار مشتری قرار می گیرد. هدف ما رضایت مشتری از کیفیت و قیمت ها بوده و در این خصوص شرکت نگین جنوب کارنامه ی درخشانی دارد.

با توجه به نوسان قیمت ها در طول سال پیشنهاد ما به شما این است که نرخ روز را از مشاورین فروش مجموعه دریافت نمایید. همچنین در خصوص نحوه ی ارسال بار و تحویل در مقصد نیز می توانید سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما