قیمت خرما ربی صادراتی | فروش عمده درب کارخانه

قیمت خرما ربی صادراتی

بدون شک بهترین خرمای ربی ایران در استان سیستان و بلوچستان و در شهرهای ایرانشهر و دلگان تولید می شود. قیمت خرما ربی به کیفیت آن بستگی دارد و در گریدبندی مختلفی عرضه می گردد. اگر شما به دنبال دریافت قیمت خرما هستید باید ابتدا کیفیت مورد نظر خود را مشخص نمایید.

پس از کیفیت، نوع بسته بندی از دیگر فاکتورهای تعیین قیمت به شمار می رود. معمولا خرمای ربی در کارتن های 5 یا 10 کیلوگرمی به بازار عرضه می گردد. هرچند برخی از خریداران سفارش های 300 گرمی را به شرکت ارائه می دهند.

بنابراین با توجه به نکات بالا قیمت خرما ربی در بازار متفاوت است. به طور متوسط قیمت ها در سال 1402 با توجه به درجه ی کیفی محصول بین 65 تا 95 هزار تومان است. اما بهتر است نرخ روز را از مشاورین فروش به صورت لحظه ای دریافت نمایید.

در این مرکز خرمای ربی بدون واسطه و به صورت مستقیم از درب کارخانه به فروش می رسد. بنابراین واسطه ها حذف میشوند و خریدار کمترین هزینه را پرداخت می کند. در برخی از کشورها برای جذابیت بیشتر  مقدار بسیار کمی روغن به خرما زده می شود. روغن مورد استفاده از نظر سلامت و بهداشت مورد تایید می باشد و جای نگرانی وجود ندارد.

خرید خرما ربی صادراتی بدون واسطه

خرما ربی درجه یک صادراتی

خرید خرما بدون واسطه بهترین روش برای کسب سودهای بیشتر است. زیرا وجود واسطه ها باعث افزایش قیمت خرما ربی می شود و دیگر امکان رقابت وجود ندارد. خرمای ربی یکی از پر فروش ترین نوع خرما در بازار صادراتی است. هرچند که  میزان کشت این نوع از خرما در کشور بسیار کم است و ظرفیت افزایش صادرات تا چندید برابر وجود دارد.

برای خرید خرمای ربی باید در اول فصل مراجعه کنید تا با بهترین قیمت خرید خود را انجام دهید. پس از برداشت خرما برای حفظ کیفیت آن به سردخانه منتقل می شود. شرکت های عمده فروش و صادر کننده ی خرما به دو دسته تقسیم می شوند. شرکت های معتبر و با سابقه ی درخشان و شرکت های نامعتبر. در حقیقت خریدار باید با هوشیاری کامل برای خرید اقدام کند. زیرا هر لحظه امکان ضرر و زیان برای او وجود دارد.

در این مرکز خرمای ربی در کیفیت های مختلف عرضه می گردد. همچنین قیمت خرما ربی در این مجموعه با پایین ترین نرخ به مشتری داده می شود.

بیشتر بخوانید >> قیمت خرمای مضافتی درجه یک بم

بسته بندی خرما

خرما ربی 10 کیلویی صادراتی

بسته بندی خرما همواره یکی از مهمترین فاکتورهای مورد نظر در بازار صادراتی است. این صنعت به حدی اهمیت دارد که می تواند سودهای بزرگی را به تجار برساند. کشورهای پیشرفته در این زمینه بسیار موفق هستند و در حال حاضر نیز از این روش برای کسب درآمد استفاده می کنند.

در ایران اغلب خرما به صورت فله به فروش می رسد که این کار باعث کسب درآمد ناچیزی برای کشاورزان و عمده فروشان می شود. بنابراین تجار نیز از این فرصت به خوبی استفاده کرده و قیمت خرما ربی را با پایین ترین مقدار دریافت می کنند. اغلب بسته بندی خرمای ربی به صورت کارتن های 5 و 10 کیلوگرمی است. هرچند به دلیل پایین بودن هزینه کارگر در ایران برخی از تجار سفارش ویژه ثبت می کنند.

جعبه های 300 گرمی به منظور عرضه در فروشگاه ها نیز یکی از پر طرفدار ترین نمونه های سفارشی است. اما باید بدانید قیمت خرما ربی فله ای ارزان تر است و به همین علت استقبال بیشتر از آن میشود.

سفارش خرمای ربی درجه یک از این مرکز

برای خرید و همچنین اطلاع از آخرین قیمت خرما ربی درب کارخانه می توانید با مشاورین فروش مجموعه ی بزرگ نگین جنوب در ارتباط باشید. دریافت سفارشات در تناژ بالا بدون دغدغه در تأمین محصول و در بالاترین کیفیت موجود در بازار در این مرکز انجام می گیرد.

کافی است با ما در ارتباط باشید. و یا اینکه به صورت حضوری به شرکت مراجعه نمایید و با خیالی آسوده برای خرید اقدام کنید. از مهمترین ویژگی ها خرما این مجموعه می توان به کیفیت بالا و همچنین قیمت خرما ربی اشاره کرد. همچنین شما می توانید چاپ اختصاصی خود بر روی جعبه ها داشته باشید. در واقع نام برند و شماره تماس اختصاصی شما بر روی کارتن های خرما چاپ می شود. بنابراین خرید بدون واسطه بهترین فرصت برای افزایش مشتری و کسب سود بیشتر است.

با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما