قیمت شیره خرما 900 گرمی صادراتی درب کارخانه

قیمت شیره خرما 900 گرمی صادراتی

یکی از مسائل بسیار مهم برای تجار و صادر کنندگان قیمت شیره خرما 900 گرمی است. با توجه به مصرف بسیار بالای این محصول ارزشمند کارخانه های زیادی نیز در این زمینه فعالیت می کنند. برخی از شرکت ها مجوزهای لازم بهداشتی و صادراتی را ندارند. اما برخی با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها نه تنها در بازار آسیا بلکه در قلب اروپا نیز فروش خوبی دارند.

به طور کلی نمیتوان قیمت شیره خرما 900 گرمی را در طول سال یک عدد ثابت در نظر گرفت. عوامل و فاکتورهای زیادی هستند که در روند نرخ ها تأثیرگذار هستند.

در هر صورت کمترین قیمتی که می توان در اختیار خریداران عمده قرار داد نرخ درب کارخانه است. سفارشات صادراتی که عمدتا به صورت تناژ بالا ثبت می گردند شامل تخفیفات بیشتری می شود. در حال حاضر شیره خرمای 900 گرمی به صورت عمده به قیمت 25 تا 33 هزار تومان به فروش می رسد. اما این نرخ را باید از طریق مدیران فروش شرکت به روز کنید و بستگی به کیفیت آن دارد.

فروش عمده شیره خرما با بهترین کیفیت

قیمت شیره خرما فله

در شهرهای مختلف جنوبی که خرما برداشت می شود شیره خرما نیز تولید می گردد. کیفیت محصول نهایی هر کارگاه با هم تفاوت دارد. برخی از شرکت ها به کیفیت اهمیت زیادی می دهند و اولویت تولید خود را بر این اساس قرار می دهند.

برخی از شرکت ها نیز زیاد به کیفیت توجه نمی کنند. آنها اول قیمت شیره خرما 900 گرمی را مد نظر قرار می دهند. یعنی می خواهند هرطور شده به مشتری بار ارزان بفروشند. این کار به نوعی کلاهبرداری به حساب می آید. زیرا خریدار محصول با کیفیت می خواهد.

در مرکز نگین جنوب شیره خرما با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی عرضه می گردد. منظور از قیمت رقابتی این است که اگر مشتری قیمت شیره خرما 900 گرمی را از این مرکز دریافت کند با یک حساب ساده متوجه موضوع می شود.

فروش عمده شیره خرما برای مصارف گوناگونی انجام می شود. مصرف به عنوان میان وعده، استفاده در ترکیب انواع نان و شیرینی از مهمترین کاربردهای شیره خرما به شمار می رود. عمده فروشان نیز این محصول را هم به صورت فله و هم بسته بندی شده می فروشند. خوب است بدانید قیمت شیره خرما 900 گرمی از شیره خرمای فله بیشتر است. زیرا ظروف مورد استفاده هزینه دارد و هم اینکه پر کردن ظروف نیاز به نیروی کار و تجهیزات دارد.

بیشتر بخوانید: قیمت خرما شکلاتی مغزدار به صورت عمده

صادرات شیره خرما 900 گرمی درجه یک

شیره خرما صادراتی درجه یک

شیره خرما به دلیل اینکه در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد در سراسر جهان خریدار دارد. کشورهای اروپایی از مشتری های اصلی شیره خرما به شمار می روند. برای کشورهای اروپایی قیمت شیره خرما 900 گرمی زیاد اهمیت ندارد. بلکه کیفیت و بهداشت محصول مهمترین مسئله ی مد نظر تجار اروپایی است.

عمان، امارات، سوریه، عراق، لبنان، انگلیس، آلمان، اسپانیا، سوئیس، آمریکا، ترکیه و روسیه از مشتری های اصلی محصولات خرمایی هستند. با توجه به اینکه در برخی از این کشورها امکان کشت خرما وجود ندارد و از طرفی خواص خرما بیشمار است لذا این محصول مشتری زیادی دارد. برخی از تجار برای کسب سود بیشتر شیره خرمای فله ای خرید می کنند. آنها می دانند قیمت شیره خرما 900 گرمی بیشتر از فله است. لذا خرید فله ای انجام می دهند و خود کار بسته بندی را انجام می دهند.

صادرات شیره خرما علاوه بر افزایش درآمد کارخانه ها باعث رونق اقتصاد کشور می شود. زیرا ارز آوری خوبی به همراه داشته و گروه بیشتر از مشاغل رادرگیر کرده و رونق میگیرند. با توجه به آمار بالای تولید خرما در داخل کشور باید از این پتانسیل بیشترین بهره را برد. لذا علاوه بر کارخانه داران که برای فروش بیشتر باید تبلیغات کنند، دولت نیز باید زمینه ی لازم برای سهولت صادرات را برای تجار فراهم نماید.

انواع بسته بندی های شهد خرما

قیمت خرید عمده شیره خرما 900 گرمی

همانطور که قبلا نیز اشاره شد شیره ی خرما به صورت فله و بسته نبدی عرضه می شود. شیره ی فله به صورت سطل و گالن عرضه می شود. بسته بندی نیز به صورت قوطی شکل و پاکت پرسی تولید می گردد. با توجه به مصرف و نیاز مشتری هرکدام از این موارد فروش خوبی دارد. رقابت بر سر تصاحب بازار بین شرکت های تولید کننده وجود دارد. اما برنده کسی است که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم کیفیت بالایی.

بیشترین مصرف و سفارش را قوطی های 900 و 450 گرمی و فله ای سطلی دارد. بدون شک قیمت شیره خرما 900 گرمی از 450 گرمی به صرفه تر است و لذا مشتری بیشتری دارد. در هر فروشگاه که مراجعه کنید میتوانید در قفسه های آن شره خرما را پیدا کنید. این مسئله هم در بازار داخلی و هم در بازار صادراتی صدق می کند. شرکت های تولید با توجه به نیاز مشتری اقدام به ایجاد طرح های جدید و شکیل می نمایند. زیرا این بهترین ابزرا برای جذب مشتری و بازار یابی محصول است.

در کشورهای اروپایی نوع بسته بندی اهمیت بالایی دارد. شاید این موضوع در کشورهای آسیایی آنچنان اهمیتی نداشته باشد اما به طور کلی مسئله ی مهمی است. هر چه میزان خلاقیت در این زمینه بیشتر باشد نتیجه ی نهایی آن افزایش فروش و صادرات می شود.

خرید و دریافت آخرین قیمت شیره خرما 900 گرمی

از طریق این مرکز شما می توانید به آخرین قیمت شیره خرما 900 گرمی دسترسی داشته باشید. از طرفی با توجه به حذف واسطه ها با کمترین مبلغ ممکن می توانید خرید عمده خود را انجام دهید. به ویژه برای تجاری که در زمینه ی فروش شیره خرما فعالیت زیادی دارند قیمت محصول اهمیت زیادی دارد.

با توجه به نوسان نرخ مواد اولیه ی تولید شیره از جمله خرما بهتر است نرخ روز را از مشاورین فروش مجموعه دریافت نمایید. ارسال بار از طریق باربری به تمام نقاط کشور انجام می شود. قیمت شیره خرما 900 گرمی درجه یک با توجه به میزان سفارش شامل تخفیف می گردد.

هدف ما ارائه ی شیره خرمای باکیفیت و با کمترین قیمت است. به همین دلیل با ارائه ی برگه ی آنالیز محصول و تضمین کیفیت در خدمت مشتریان ارجمند هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با مدیران فروش در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما