خرید حبه خرما به قیمت عمده

برای خرید حبه خرما به قیمت عمده می توان از نمایندگی های این محصول در شهرستان ها و همچنین فروشگاه های اینترنتی معتبر با درصد تخفیف بیشتر اقدام نمود. امروزه حتی بسیاری از مراکز عمده فروشی نیز محصولات خود را به صورت عمده و اینترنتی سفارش می دهند و محصول به موقع به آنها تحویل داده می شود و دیگر نیازی به پیمودن مسافت های طولانی جهت خرید محصول نیست.

خرید حبه خرما ارزان

خرید و فروش حبه خرما

خرما به دلیل داشتن ارزش غذایی بالا طرفداران بسیاری دارد. با توجه به خواص خرما، محصولات خرمایی نیز که خواصی مشابه خواص خرما دارند مشتریان زیادی داشته و این محصولات خرمایی که چند سالی است وارد بازار شده اند فروش پر رونقی را دارند. ولی با این وجود هنوز هم بسیاری از افراد با این محصولات پرخاصیت آشنایی ندارند.

یکی از محصولات خرمایی فوالعاده دلپذیر، حبه خرما می باشد که متناسب با ذائقه افراد در طعم های مختلفی در بازارهای داخلی و خارجی خرید و فروش می شود.

قیمت خرید حبه خرما در بازار

قیمت خرید حبه خرما تمریران

در ایران برند های مختلفی وجود دارند که اقدام به تولید محصولات خرمایی از جمله حبه خرما می نمایند. باید توجه داشت که قیمت این محصول با توجه به کیفیت محصول، نوع بسته بندی و وزن بسته بندی متفاوت است. ولی اگر بخواهیم به صورت تقریبی اشاره کنیم قیمت خرید حبه خرما بصورت فله با توجه به برند و کیفیت آن در اواخر سال 98 کیلویی 25 تا 30 هزار تومان متغیر بود. با توجه به نوسانات قیمت برای اطلاع از آخرین قیمت ها با می توانید با ما تماس بگیرید.

از برند های موفق در این حوزه می توان به برند تمریران، برنا و لیمر اشاره کرد. حبه خرما تمریران در این عرصه پیشتاز است و محصولات خود را در 5 طعم: ساده، دارچین، زنجبیل، هل و آلو و با کیفیت بالا به بازار عرضه می کند.

خرید حبه خرما به صورت اینترنتی

خرید حبه خرما برنا

امروزه یکی از ساده ترین روش ها جهت خرید یک محصول، خرید اینترنتی می باشد. در کشورمان خریدهای اینترنتی به دلیل اینکه در گذشته زیرساخت مناسب وجود نداشت مورد توجه نبود. ولی در چند سال اخیر این موضوع به سرعت در حال پیشروی است. فقط کافی است محصول دلخواه خود را در اینترنت جست و جو کنید و سایت های معتبر را پیدا کنید.

برای سفارش حبه خرمای با کیفیت در طعم های مختلف و به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس:  09193508725
اینستاگرام:  khorma.hakhamanesh@
پست الکترونیکی:  khorma.hakhamanesh@gmail.com

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما