خرید خرما شکلاتی عمده بدون واسطه

قیمت خرما شکلاتی تنگسیر عمده

مرکز فروش خرما شکلاتی عمده و بدون واسطه در سراسر کشور فعال می باشند. برخی از این مراکز دارای مزیت ها عالی برای خریدا هستند. مزایایی مانند تخفف ویژه و ارسال رایگان از جمله ی آن ها هستند. در کشورمان ایران که قطب تولید خرما در جهان است شرکت های زیادی هستند که مشتقات خرمایی تولید می کنند.

خرمای مغزدار با روکش شکلات یکی از پر فروش ترین و خوشمزه ترین مشتقات خرمایی است. این محصول که از ترکیب خرما، مغز بادام درختی و شکلات تشکیل می شود نه تنها در بازار داخلی بلکه به کشورهای مختلف صادر می شود.

صادرات فرآورده های خرمایی کی از پر سود ترین و بهترین تجارت های فعلی به شمار می رود.با توجه به اینکه میوه  خرما تنها در چند کشور به خوبی به شمر می نشید و کیفیت دارد و تقاضای بالایی که برای این محصول وجود دارد لذا فرصت خوبی است. تاجران داخلی می توانند با تبلیغات گسترده مشتری های زیادی را جذب کنند. برای اینکه فروش بالاتری تجربه کنید باید به بسته بندی اهمیت دهید.

امروزه با کمک اینترنت به راحتی می توان خرما شکلاتی عمده را از نمایندگی های اینترنتی خریداری نمود. این کار نه تنها باعث صرفه جویی در وقت می شود بلکه زمان کمتری هم از خریدار می گیرد. پس در حال حاضر بهترین روش خرید اینترنتی است.

بیشتر بخوانید: قیمت خرید حبه خرما

بهترین برند خرما شکلاتی مغزدار

خرید عمده خرما شکلاتی مغزدار تنگسیر

همانطور که عنوان شد شرکت های مختلفی در زمینه ی خرما و فرآورده های خرمایی فعال هستند. البته این شرکت ها به تازگی تاسیس شده اند و عمر زیادی از شروع تولیدات آنها نمی گذرد. به طور کلی مشتقات خرمایی جزو محصولات نوپا و جدید به شمار می روند که هنوز جای زیادی برای کار کردن و معرفی آن وجود دارد.

برای آنکه بهترین برند را در میان شرکت های موجود انتخاب کرد باید فاکتورهایی را در نظر گرفت. اولین و مهم ترین فاکتور کیفیت وتازگی محصول است. علاوه بر کیفیت نوع بسته بندی نیز در درجه ی دوم مورد توجه است. استفاده از طرح های جذاب و خلاقانه می تواند کمک زیادی به افزایش فروش داشته باشد.

و در نهایت می توان به قیمت خرما شکلاتی عمده به عنوان آخرین فاکتور در انتخاب برند محبوب اشاره کرد. هرچند با توجه به وجود بادام درختی و شکلات در ترکیب این محصول نباید انتظار قیمتی مانند خرمای خام را داشت.

یکی از برند های موجود که در زمینه ی جلب رضایت مشتری بسیار موفق بوده است برند تنگسیر است. شرکت تنگسیر را می توان به عنوان اولین شرکت تولید کننده ی خرما شکلاتی طعم دار در کشور دانست. این شرکت در استان بوشهر قطب تولید خرمای کشور قرار دارد. علاوه بر بازار داخلی در زمینه ی صادرات نیز فعال می باشد.

قیمت خرما شکلاتی عمده در بازار

نمایندگی پخش خرما شکلاتی تنگسیر

در بازار قیمت خرما شکلاتی عمده با توجه به کیفیت و نام برند متفاوت است. هر کارخانه از مواد اولیه ی مختلفی استفاده می کند که در قیمت تاثیر گذار هستند.

همچین این محصول هم به صورت بسته بندی معمولی وهم کادویی وهم فله عرضه می شود. قیمت هر کدام از این نمونه ها متفاوت است.

قیمت فله ای خرمای شکلاتی عمده ارزان تر و به صرفه تر است. به همین دلیل بسیاری از خریداران به صورت فله و در وزن دلخواه خرید می کنند. از طرفی بسته های کادویی بسیار زیبا و جذاب هستند و گزینه ی مناسبی برای هدیه دادن به شمار می روند. بسته های 250 گرمی و 450 گرمی و فله هر کدام به تریب 65 هزار و 125 هزار و 250 هزار توان قیمت دارند. البتع این نرخ مربوط به سال1402 می باشد. و هرساله این قیمت تغییر می کند.

برای افرادی که قصد خرید خرما شکلاتی عمده را داشته باشند تخفیفات ویژه ای اعمال می شود. برای کسب اطلاع از آخرین قیمت می توانید با مشاورین فروش تماس بگیرید.

خواص خرما شکلاتی با مغز بادام

خرید خرما شکلاتی مغزدار

خرمای شکلاتی مغزدار همانطور که از نامش پیداست از خرما، مغز بادام و شکلات تشکیل شده است. تمام خواص موجود در این مواد اولیه به طور یکجا در خرما شکلاتی قرار دارد. به طور خلاصه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیشگیری از سرطان
  • پیشگیری از شب کوری
  • درمان کم خونی
  • سلامتی قلب
  • سلامتی گوارش
  • سلامتی پوست
  • درمان یبوست
  • تنظیم فشار خون
  • تنظیم کلسترول خون
  • کاهش التهاب
  • تقویت استخوان
  • افزایش انرژی
  • تقویت دستگاه ایمنی بدن

پس بهتر است با جایگزین کردن این محصول با شیرینی های مضر سلامتی خود را تضمین نمایید. برای مصارف میان وعده، پذیرایی از میهمان و ورزشکاران بسیار مفید است.

سفارش خرید بدون واسطه

برای سفارش بدون واسطه خرما شکلاتی عمده با مشاورین فروش مجموعه در ارتباط باشید. ارسال بار به تمام نقاط کشور انجام می شود. برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت روز مشتقات خرمایی با ما تماس بگیرید.

با توجه به وجود برندهای مختلف بهتر است قبل از خرید آنها را تست کنید. در این مرکز امکان ارسال نمونه بار فراهم می باشد.

ما در این مجموعه محصولات را با تضمین قیمت و کیفیت در اختیار مشتری قرار می دهیم. با این کار می توانید با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید. فروش عمده در بازار داخلی و صادراتی در مجموعه ی نگین جنوب  اعتبار ماست. پس با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما