قیمت خرما مضافتی بم بصورت عمده

قیمت خرما مضافتی بم صادراتی

قیمت خرما مضافتی بم به صورت عمده در مراکز اصلی پخش قابل دریافت است. در این مراکز که عمدتاً در شهرهای جنوبی قرار دارند پایین ترین نرخ اعلام می شود. با توجه به کیفیت و فله یا بسته بندی بودن خرما قیمت آن نیز متفاوت است.

بهتر است که قیمت ها را به صورت دائم به روز کنید زیرا در برخی از ایام سال به ویژه با نزدیک شده ماه مبارک رمضان قیمت ها به صورت لحظه ای تغییر می کند. در هر صورت قیمت خرما مضافتی به در شرکت های بسته بندی محصول با کمترین سود اعلام می شود. هرچند برخی از شرکت ها به دنبال کسب سود بیشتر هستند و نرخ ها را بالاتر علام می کنند. اما این سود برای آنها گذرا خواهد بود. زیرا مشتری در صورت دریافت قیمت مناسب تر از فروشنده ی دیگر با آنها قطع رابه خواهد کرد.

در بازار عمده فروشی خرما می توان به راحتی جست و جو کرد. به ویژه امروزه این کار از طریق اینترنت بسیار راحت و سریع انجام می گیرد.

مرکز فروش عمده و صادرات خرمای نگین جنوب با حذف واسطه ها اقدام به عرضه ی خرما با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت می نماید. فروش در بازار داخلی و صادرات به کشورهای مختلف از جمله روسیه، هند، ترکیه، قزاقستان و… که از مشتریان اصلی خرمای ایران هستند را می توانید در این مجموعه از 0 تا 100 به ما بسپارید.

بیشتر بخوانید: قیمت خرمای کبکاب درجه یک بوشهر

انواع کیفیت های خرما مضافتی بم

قیمت خرید عمده خرما مضافتی

همانطور که اشاره شد قیمت خرما مضافتی بم به کیفیت آن بستگی دارد. بهترین خرمای مضافتی و درجه1 دارای ویژگی های زیر است:

  • پوست خرما نازک و صاف باشد
  • رنگ خرما مشکی باشد
  • اندازه ی خرما درشت باشد
  • رطوبت خرما مناسب باشد. نه زیاد شیره دار باشد و نه زیاد خشک
  • مزه ی خرما شیرین و دلچسب باشد

اگر این ویژگی ها را در خرما مشاهده کردید می تواندی با خیال راحت خرید کنید. هرچند که قیمت نیز باید مناسب باشد.

این در حالی است که خرمای مضافتی درجه2 برخی یا تمام ویژگی های ذکر شده در قسمت بالا را ندارد. یعنی اگر رنگ خرما قرمز باشد، پوست آن ضخیم باشد، شکرک زده باشد، ترش باشد، ریز باشد و… این نوع خرما از نظر کیفیت درجه 2 ویا درجه3 به حساب می آید. در این حالت قیمت خرما مضافتی بم بسیار ارزان تر می شود.

بنابراین کسی که اقدام به خرید عمده می کند باید در این زمینه صاحب تجربه باشد. در غیر این صورت ممکن است ضررهای زیادی را متحمل شود که تا سالها فراموش نکند.

 

تفاوت قیمت خرما مضافتی بم در بازار داخلی و خارجی

خرید خرمای مضافتی ارزان

در بازار داخلی به دلایل مختلفی مشتری خرمای شیره دار را می پسندد. از طرفی نوع بسته بندی اهمیت زیادی ندارد برای مشتریان داخلی. برای بازار خارجی و صادراتی مشتری ها به 2 دسته تقسیم می شوند. برخی از کشورها قیمت خرما مضافتی بم را ملاک خرید قرار می دهند و کیفیت اولویت آنها نیست. اما برخی از کشورها اول کیفیت را در نظر می گیرند و بعد سراغ قیمت می روند.

در خصوص قیمتها به طور کلی خرمای شیره دار و سنگین تر و درشت تر گران تر است. و برعکس، خرمای ریزتر و خشک تر ارزان تر است. حالا موضوعی که وجود دارد این است که به دلیل ماندگار و حمل راحت تر خرمای خشک بیشتر مورد استقبال تجار خارجی قرار می گیرد. و این امر در اوج تقاضا یعنی قبل از ماه مبارک رمضان قیمت ها را به شدت افزایش می دهد. در واقع قیمت خرما مضافتی بم صادراتی نوسان بیشتر را تجربه می کند.

در کشورهای خارجی خرما را با توجه به هزینه ی خرید، هزینه هی حمل، هزینه ی گمرک و مالیات به علاوه ی سود تاجر نرخ گذاری می کنند. این رقم ممکن است 2-3 برابر قیمت فروش آن در داخل کشور باشد. بنابراین سود خوبی نصیب تاجرا می گردد.

سفارش خرید عمده خرما بدون واسطه

برای خرید و اطلاع از قیمت خرما مضافتی بم به صورت عمده و پایین ترین نرخ می توانید با مشاورین فروش در ارتباط باشید. در مرکز نگین جنوب انواع خرمای صادراتی با بالاترین کیفیت عرضه می گردد. فروش داخلی و صادرات خرما به کشورهای آسیایی و اروپایی را می توانید از 0 تا 100 به ما بسپارید.

قیمت خرما مضافتی بم با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور در تمام طول سال صورت می گیرد. برای ثبت سفارش و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید. و یا از طریق شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما