قیمت عمده حبه قند خرما

قیمت عمده حبه قند خرما

بدون شک حبه قند خرما یکی از بهترین و مفیدترین فرآورده های خرمایی به شمار می رود. قیمت این محصول ارزشمند به کیفیت و بسته بندی آن بستگی زیادی دارد. اما بدون تردید قیمت عمده ی حبه خرمایی را می توان از مراکز پخش و نمایندگی هایی موجود در سطح شهر دریافت کرد. البته بهترین کار این است که از نمایندگی های اینترنتی که در تمام طول شبانه روز در دسترس هستند استعلام بگیرید.

حبه قند خرما محصولی با ارزش بالا بوده و شرکت ها و کارگاه های زیادی آن را تولید می کنند. از یان رو هر شرکت کیفت و نوع بسته بندی متفاوتی دارد که باعث تفاوت در قیمت عمده می گردد. طعم های مختلف با توجه به سلیقه های مختلف به خرمای حبه ای اضافه می شود. از جمله می توان به هل، دارچین، زنجبیل، قهوه و … اشاره کرد. این مواد طعم دهنده قیمت های متفاوتی دارند که در نرخ نهایی محصول تأثیر مستقیم دارد.

اگر در طول سال تورم کم باشد قیمت خرما نیز تقریبا ثابت می ماند. اما این مسئله در حال حاضر و با توجه به شرایط فراهم نیست و قیمت ها در طول سال نوسان زیادی را تجربه می کنند. بنابراین با کمی جست و جو در اینترنت می توان بهترین فروشندگان را یافت و قیمت روز را دریافت کرد. در حال حاضر با توجه به کیفیت محصول، قیمت ها از 60 تا 80 هزار تومان در بازار عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: قیمت خرما شکلاتی مغزدار بصورت عمده

بازار خرید و فروش حبه قند خرما

خرید حبه خرما عمده

همانطور که اشاره شد حبه قند خرما یکی از محصولات پر مصرف به ویژه در خانواده های ایرانی به شمار می رود. کشور ما از نظر مصرف چای در جایگاه بالایی در دنیا قرار دارد. اکثر افراد نیز قندهای صنعتی را مورد استفاده قرار می دهند. این مسئله با توجه به مضرات مصرف قند صنعتی بر سلامتی انسان ها بسیار حائز اهمیت است.

از بدترین ضررهای ناشی از مصرف قند صنعتی می توان به دیابت و قند خون، آلزایمر و تسریع روند پیری پوست اشاره کرد. با توجه به این ضررهای سنگین و غیر قابل جبران بهترین کار حذف قند از چرخه ی مصرف و جایگزین کردن آن با مواد مفیدی مانند خرما و توت خشک اشت. تولید کنندگان با ابتکاری جذاب اقدام به تولید حبه قند خرما نموده اند. این محصول که از خرما و بدون مواد نگهدارنده تولید می شود بسیار مفید است. در واقع تمام خواص خرما در حبه خرما نیز وجود دارد.

همین موارد باعث می شود که بازار خرید و فروش حبه قند خرما همواره گرم و پر رونق باشد. هرچند که برای معرفی بیشتر نیاز به تبلیغات بیشتر است .

انواع طعم های خرما حبه ای

قیمت حبه خرما هل و دارچین

حبه های خرمایی با طعم های جذاب و خوش عطری تولید می شوند. از مهمترین طعم ها می توان به هل، دارچین، زنجبیل، قهوه، ساده و زنجبیل اشاره کرد. هرکدام از این مواد با ابهترین کیفیت و کاملا ارگانیک بوده و خواص فراوانی را برای بدن به ارمغان می آورند. در نتیجه نه تنها مصرف حبه قند خرما ضرر ندارد بلکه بسیار مفید و مقوی است.

بسته بندی های مختلفی برای این محصول وجود دارد. بسته های 250 گرمی، 450 گرمی ، 1 کیلویی و 10 کیلویی یا همان فله قابل عرضه می باشد. برای خرید می توانید هم به صورت عمده و هم غیر عمده از نمایندگی ثبت سفارش کنید.

سفارش عمده بصورت مستقیم از شرکت

برای سفارش حبه قند خرما به صورت عمده از شرکت می توانید با مشاورین فروش مجموعه در ارتباط باشید. ارائه ی محول تازه و با کیفیت و با قیمت مناسب از مهمترین مزیت های مجموعه ی نگین جنوب به شمار می رود. کافی است که حجم سفارش و طعم های مورد نظر خود را برای ما اعلام نمایید تا در کمترین زمان سفارش شما ارسال شود. ارسال به سراسر کشور از طریق شرکت های حمل انجام می گیرد.

با ما در ارتباط باشید و خرید عمده با تخفیف ویژه و بدون واسطه را تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما