لیست قیمت خرمای مضافتی صادراتی با تخفیف

 

قیمت عمده خرمای مضافتی صادراتی

قیمت خرمای مضافتی صادراتی در طول سال متفاوت است. در حقیقت مقدار خرمای موجود در سردخانه ها و نیاز بازار در تعیین نرخ ها مؤثر می باشند. اما به طور کلی در ابتدای فصل برداشت خرما می توان با قیمتهای بسیار مناسب محصول باغات و نخلستان ها را از کشاورزان خریداری کرد.

لیست قیمت ها متفاوت است و علت آن هم کیفیت های مختلف خرما در نخلستان ها است. استان کرمان به ویژه شهرستان های بم، بروات، جیرفت، کهنوج، عنبرآباد، فهرج و… از جمله تولید کنندگام خرمای مضافتی هستند. به دلایل مختلف کیفیت خرمای هر منطقه فرق می کند. و این مهم ترین عامل در تنوع قیمت گذاری ها به شمار می رود.

به طور مثال در فصل برداشت می توان با توجه به کیفیت خرما از 30 هزار تومان تا 80 هزار تومان خرما را خریداری کرد. همچنین نوع بسته بندی و یا فله ای بودن خرما نیز حدود 7 هزار تومان تفاوت قیمت ایجاد می کند. رفته رفته با کم شدن ذخیره ی خرما در سردخانه ها و افزایش تقاضا، قیمت ها نیز افزایش می یابد. بنابراین بهترین کار این اسن که در همان ابتدای فصل خرید خود را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: قیمت خرمای کبکاب درجه یک بوشهر

فروش خرما مضافتی صادراتی به صورت فله

قیمت خرما مضافتی فله صادراتی

فروش خرمای مضافتی به صورت فله و بسته بندی شده انجام می شود. این مسئله به نیاز مشتری و درخواست او بستگی دارد. اگر بخواهید بدانید که فروش فله ای خرما در بازار صادراتی چه مزیتی دارد به این نکته توجه کنید. اولا  قیمت خرمای مضافتی صادراتی فله ای بسیار ارزان تر از محصول بسته بندی شده است. از طرفی تاجر و خریدار عمده میتواند با نام تجاری مخصوص خود اقدام به بسته بندی و فروش کند. این کار سود بسیار بیشتری را برای او به همراه دارد.

در فصل برداشت کشاورزان خرما را در سبدهای مخصوص در سردخانه ذخیره می کنند. به مرور زمان خرما به صورت فله در اختیار شرکت های صادراتی قرار می دهند. کشورهای آسیای میانی مانند تاجیکستان، قزاقستان، ترکمنستان، افغانستان و هند از جمله مشتری های خرمای فله هستند. خرمای فله نیز دارای کیفیت های متفاوت است که به صورت درجه1، درجه2 و درجه3 عرضه می گردد.

برای خرید و در یافت قیمت خرمای مضافتی صادراتی به صورت فله باید مستقیم سراغ تولید کننده بروید. در مجموعه ی نگین جنوب انواع خرمای درجه یک و صادراتی بدون واسطه و با بهترین قیمت عرضه می گردد.

ارزان ترین قیمت خرمای مضافتی صادراتی در بازار

خرید خرمای مضافتی ارزان

قیمت خرمای مضافتی صادراتی لزوما بالاترین نرخ بازار نیست. بلکه بستگی دارد که کشور مقصد کجاست و خریدار عمده چه کیفیتی مد نظر دارد.

برای مثال در برخی از کشورها به ویژه کشورهای آسیای مرکزی اولین و مهمترین فاکتور مورد نظرشان قیمت است. یعنی  تاجران این کشورها به دنبال خرمای ارزان هستند و الزاما محصول درجه 1 نمیخواهند.

به طور تقریبی اگر قیمت خرمای مضافتی صادراتی لوکس را کیلویی 75 هزار تومان در نظر بگیریم، قیمت خرمای ارزان حدود 55 هزار تومان است. یعنی حدود 35درصد ارزان تر می شود. البته گاهی اوقات برخی کشاورزان به دلیل نیازهای مالی مجبور می شوند محصول نخلستان خود را زیر نرخ بازار بفروشند. بهترین زمان برای خرید خرما با نرخ ارزان فصل برداشت است. که بازار رونق میگیرد و فروشنده بسیار است.

بازار خرما فروشان جنوب با شروع  تابستان  رونق می گیرد. علاوه بر کشاورزان شرکت های صادر کننده نیز در این زمان فعال تر می شوند. این عامل باعث تعادل بازار و قیمت ها می شود.

سفارش عمده خرما از نگین جنوب

شما می توانید بهترین و ارزان ترین قیمت خرمای مضافتی صادراتی را در این مجموعه خریداری نمایید. انواع خرما در بسته بندی های 3 ردیف و 2 ردیف و همچنین فله قابل سفارش می باشد.

برای اطلاع از قیمت روز خرمای مضافتی صادراتی و همچنین دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

صادرات خرما به کشورهای اروپایی مانند روسیه، ترکیه، آلمان، انگلیس و کشورهای آسیایی مانند هند، امارات، عمان، قطر، افغانستان، چین، ترکمنستان و… ازطریق مجموعه ی نگین جنوب انجام می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین فروش در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما