قیمت خرما کبکاب درجه یک دشتستان

قیمت خرما کبکاب بوشهر عمده

قیمت خرما کبکاب دشتستان به صورت عمده در مراکز فروش اینترنتی با تخفیف عرضه می گردد. خرمای کبکاب جزو خرمای فراوان در کشور می باشد که در استان های مختلفی کشت می گردد. شهرستان دشتستان در استان بوشهر یکی از قطب های اصلی تولید این خرما می باشد. هر ساله حجم زیادی از خرمای کبکاب کشور در این منطقه برداشت می شود. مقداری از آن در بازار داخلی و مقداری نیز به کشورهای مختلفی صادر می شود.

قیمت خرما کبکاب بستگی  به کیفیت آن دارد و هر سال نیز با نرخ تورم افزایش می یابد. بنابراین برای اطلاع از قیمت روز خرما با مراکز پخش معتبر در ارتباط باشید. خرمای دشتستان در بازار داخلی و حتی خارجی شهرت خوبی دارد و به عنوان خرمای شیره دار و ارزان شناخته می شود. ارزان بودن این خرما به معنی کیفیت پایین آن نیست بلکه علت فراوانی این نوع خرما در کشور می باشد. همانطور که اشاره شده قیمت خرما متغیر است به ویژه در ماه مبارک رمضان که تقاضا افزایش می یابد و نمی توان مقدار ثابتی برای آن در نظر گرفت.

مرکز پخش عمده خرما کبکاب صادراتی

خرید خرمای کبکاب درجه یک

خرمای کبکاب صادراتی در مراکز مختلفی عرضه می گردد. هم در مراکز خرید و فروش جنوب و هم در شهرهای بزرگی مانند تهران و مشهد. مراکز پخش به دو شیوه ی سنتی و اینترنتی فعالیت می کنند. روش سنتی در حال منسوخ شدن می باشد و امروزه بیشتر تجار به شیوه ی اینترنتی اقدام به خرید می نمایند. در خرید اینترنتی نیاز به بررسی نمونه محصول است. برای حل کردن این مسئله فروشندگان امکان ارسال نمونه بار را به سراسر کشور و حتی به کشورهای اروپایی فراهم نموده اند.

برای اینکه با خدمات مراکز پخش اینترنتی آشنا شوید به چند مورد از آنها اشاره می شود. از جمله ی این خدمات عرضه ی خرمای تازه و باکیفیت، قیمت خرما کبکاب با پایین ترین نرخ و ارسال بار در کمترین زمان ممکن می باشد. هر کدام از این مزایا می تواند برای خریدار عمده سودهای زیادی را به همراه داشته باشد. صرفه جویی در زمان و هزینه های اضافه نیز از دیگر مزایای این روش به شمار می رود.

صادرات خرما کبکاب به ترکیه و هند

خرمای کبکاب صادراتی عمده

یکی از بهترین مقاصد برای خرمای کبکاب کشورهای ترکیه، روسیه و هند می باشند. قیمت خرما کبکاب در ایران به قدری ارزان است که تجار زیادی از کشورهای مختلف برای خرید به ایران می آیند. تجارت خرما در صورتی که قیمت خرید اولیه مناسب باشد سود خوبی به همراه دارد. قیمت خرما کبکاب در کشورهای اروپایی چندین برای قیمت آن در ایران است. برای داشتن صادرات موفق اول باید به کیفیت خرما اهمیت داد و بعد به بسته بندی زیبا.

بسته بندی می تواند نقش بسیار مهمی را برای کسب رضایت بیشتر مشتری داشته باشد. مشتری حاضر است برای بسته بندی زیبا هزینه ی بیشتری را پرداخت نماید تا خرید لذت بخشی داشته باشد. بنابراین یکی از مسائلی که تولید کنندگان داخلی باید به آن توجه ویژه کنند این است که برای طرح های شیک و صادراتی بیشتر هزینه کنند.

کشور هند با داشتن جمعیت بسیار بالا همواره بازار هدف ارزشمندی برای مصرف خرما بوده است. هر ساله تجار زیادی از کشور هند در فصل برداشت خرما به ایران می آیند و خرما خرید می کنند. کیفیت خرمایی که به کشورهای مختلف ارسال می شود با هم فرق دارد. در واقع این خود تاجر است که انتخاب می کند خرما با چه کیفیتی را تهیه کند. قیمت خرما کبکاب که به تجار هندی داده می شود باید پایین باشد و این اولویت آنهاست.

فروش عمده و بدون واسطه ی خرما

برای خرید و همچنین اطلاع از قیمت خرما کبکاب به صورت عمده از طریق این سایت می توانید با ما در ارتباط باشید. خرمای کبکاب شیره دار و کم شیره با توجه به نیاز مشتری عرضه می گردد. خرید مستقیم و بدون واسطه ی انواع خرما از درب باغ را می توانید با ما تجربه کنید.

در این مجموعه قیمت خرما کبکاب درجه یک ارزان است زیرا ما واسطه ها را حذف کرده ایم. خرمای تازه و مرغوب را در هر شهر که باشید به دست شما می رسانیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آخرین نرخ انواع خرما با ما در ارتباط باشید.

1

  1. سلام خسته نباشید مخواستم ببینم خرما دشتستان درجه یک کیلویی چند
    وایا دربسته بندی ظرف هست یا کارتن
    وآیای خرما خاصویی هم دارید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما