قیمت خرما مضافتی عمده بدون واسطه در بم

قیمت خرما مضافتی عمده در بم

در شهر بم قیمت خرما مضافتی عمده دارای کمترین مقدار ممکن است. زیرا قطب اصلی تولید بهترین خرمای مضافتی شهر بم می باشد. وجود نخلستان های فراوان در این شهر که خرمای مورد نیاز کل کشور را تأمین می کند قابل توجه است. شغل بسیاری از ساکنان این منطقه باغداری و خرما فروشی است که زندگی خود را می چرخانند.

یکی از دلایلی که می تواند قیمت خرما مضافتی عمده را ارزان تر کند خرید بدون واسطه است. در شهر بم بیشتر فروشندگان باغدار هستند و اقدام به تهیه ی سردخانه کرده اند. آنها پس از برداشت خرما بلافاصله آن را در سردخانه های بزرگ نگهداری می کنند تا خرما خراب نشود. هوای گرم خرمای مضافتی را زودتر خراب می کند زیرا این خرما بافت نرمی دارد.

خرمای مضافتی علاوه بر شهرستان بم در شهرهای اطراف آن مانند کهنوج، جیرفت، سراوان و… نیز کشت می گردد. اما کیفیت خرمای این شهرها به مرغوبیت خرمای بم نمی رسد. به همین دلیل قیمت خرمای این مناطق که کیفیت پایین تری دارد ارزان تر است.

بهترین خرما مضافتی برای صادرات

خرمای مضافتی صادراتی

برای آنکه بگویید بهترین خرما برای صادرات کدام است ابتدا باید بدانید که مشتری دنبال چه محصولی است. خرمای مضافتی در شهرهای مختلفی کشت می شود که هر کدام ویژگی خود را دارد. خرمای مناسب برای کشورهای مختلف با هم متفاوت است. برای مثال خرمایی که برای کشورهای روسیه و ترکیه صادر می گردد باید کم شیره اما کیفیت بالایی داشته باشد. و خرمایی که برای کشورهای هند و پاکستان ارسال می شود نیاز به کیفیت خیلی بالا ندارد. زیرا خریداران این کشورها به دنبال خرمای ارزان و سبک هستند.

بنابراین اول باید نظر مشتری را بدانید و سپس بهترین خرمای ممکن را به او معرفی کنید. قیمت خرما مضافتی عمده و صادراتی با توجه به کیفیت آن متفاوت است. در بحث صادرات بسته بندی خرما نیز اهمیت دارد و باید به این مسئله توجه شود. اما به طور کلی بهترین خرما برای صادرات خرمای بم است مه بیشترین فروش را نیز دارد.

تأثیر بسته بندی بر قیمت خرما مضافتی عمده

خرمای مضافتی بم صادراتی

خرمای مضافتی هم به صورت فله ای و هم به صورت بسته بندی توسط عمده فروشان عرضه می شود. قیمت خرما مضافتی عمده به صورت فله ارزاتر است. خرمای فله بیشتر در بازارهای سنتی و قدیمی شهرهای مختلف یافت می شود. اما خرمای بسته بندی را در تمام فروشگاه های کوچک و بزرگ می توان یافت و خرید کرد.

امروزه بسته بندی یکی از صنعت های بسیار مهم در کل دنیا به حساب می آید. زیرا با به کار گیری روش های نوین و طراحی های زیبا می توان از یک محصول چندین برابر سود کسب نمود. متأسفانه در کشور ما بسیاری از محصولات خام فروشی می شود. یکی از این محصولات با ارزش خرما می باشد که با فرآوری آن می توان محصولات متنوع تولید کرد.

بعضی از تولید کنندگان مشتقات خرمایی در کشورهای اروپایی با خرید فله ای خرمای ارزان قیمت از ایران به سودهای بزرگی دست می یابند. این موضوع باید بیشتر مورد توجه شرکت های داخلی قرار بگیرد. بعضی از بسته بندی های لوکس که قیمت خرما مضافتی عمده را افزایش می دهد مخصوص صادرات می باشد.

ویژگی خرمای مضافتی درجه یک

خرمای مضافتی درجه یک

هر تاجر و خریدار عمده که قصد سفارش خرمای مضافتی دارد باید از ویژگی خرمای مرغوب مطلع باشد. خرما دارای انواع گوناگون در کیفیت های مختلف است اما با کسب تجربه می توان از روی ظاهر، خرمای ممتاز را تشخیص داد.

خرمای مضافتی درجه یک دارای رنگ مشکی بوده و پوست نازکی دارد. علاوه بر آن اندازه ی نسبتاً درشتی داشته و به دلیل بافت نرمی که دارد شیره دار است. خرمای درجه یک اگر درست نگهداری نشود شکرک میزند که در این صورت دیگر درجه یک حساب نمی شود. پس به هنگام خرید عمده باید این موارد را در نظر بگیرید تا سرتان کلاه نرود.

برخی از تجار خرمای درجه یک را برای صادرات خرید می کنند و برخی نیز خرمای درجه دو می خواهند. بنابراین دانستن نیاز مشتری از مهمترین اصول یه معامله ی موفق به شمار می رود. در این مجموعه برای سلیقه های و نیازهای مختلف انواع خرما با قیمت مناسب تأمین می گردد. لذا قیمت خرما مضافتی عمده بستگی به کیفیت و نوع بسته بندی آن دارد.

سفارش عمده خرما مضافتی بدون واسطه

برای خرید خرما و اطلاع از قیمت خرما مضافتی عمده برای بازار داخلی و صادراتی با ما در ارتباط باشید. در این مجموعه می توانید تمام خرمای مورد نیاز خود را در هر تناژ سفارش دهید. برای داشتن خریدی دلچسب باید سود بیشتری را کسب کنید. این اتفاق زمانی رخ می دهد که شما بدون واسطه خرید نمایید و قیمت تمام شده ی خرما پایین باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفارش انواع خرما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما