قیمت و خرید خرمای شکلاتی مغزدار از کارخانه

قیمت خرمای شکلاتی مغزدار عمده

برای خرید و همچنین اطلاع از قیمت خرمای شکلاتی مغزدار به صورت مستقیم از کارخانه می توان به نمایندگی های پخش مراجعه کرد. مراکز پخش به دو صورت اینترنتی و فروشگاهی فعالیت میکنند. فروشگاه های پخش عمدتاً در شهرهای جنوبی و یا شهرهای پر جمعیت قرار دارند. لذا برای دسترسی به آنها باید زمان و هزینه ی زیادی را صرف نمود. اما مراکز اینترنتی همیشه و در هر نقطه از کره ی زمین که اینترنت باشد در دسترس هستند. و برای این کار نیاز به صرف زمان و هزینه ی خاصی نمی باشد.

شرکت های متعددی که خرمای شکلاتی مغزدار و کلمپه خرمایی کرمان تولید می کنند برای افزایش فروش خود با مراکز پخش همکاری می کنند. آنها قیمت خرما شکلاتی را در این مراکز بسیار مناسب عرضه می کنند. با این کار مشتری راحت تر می تواند برای خرید اقدام کند.

قیمت خرمای شکلاتی مغزدار بستگی به کیفیت آن دارد که از ترکیبی شامل خرما، مغز بادام و شکلات تولید می شود. در شرکت های مختلف درصد این مواد در ترکیب اصلی متفاوت است که در قیمت تأثیر گذار است. این قیمت ها هر ساله با توجه به نرخ تورم تغییر می کند. به طور متوسط در سال 1400 قیمت هر کیلو خرما شکلاتی درجه یک صادراتی 120000 تومان به فروش می رسد.

بازار صادراتی خرمای شکلاتی مغزدار

خرما شکلاتی تنگسیر

خرما از جمله میوه هایی است که فرآورده های زیادی را می توان از آن تولید کرد. فرآورده هایی که هرکدام خواص فوق العاده ای داشته و به عنوان میان وعده و همچنین در صنایع غذایی مختلف کاربرد دارند. با توجه به کشت محدود خرما در سطح جهان این محصول تقاضای بالایی دارد. بازار داخلی و صادراتی خرما و مشتقات آن بسیار مناسب و پر درآمد است.

یکی از این محصولات پر طرفدار خرمای شکلاتی مغزدار می باشد. ترکیب خرما و مغز بادام با روکش شکلات طعمی دلپذیر و دوست داشتنی را ایجاد می کند. هرچند که این محصول هنوز هم در میان بسیاری از افراد شناخته شده نیست و باید تبلیغات بیشتری برای معرفی آن انجام شود. اما کسانی که یک بار طعم خرمای شکلاتی مغزدار را چشیده باشند به مشتری این محصول تبدیل شده اند.

صادرات مشتقات خرمایی از جمله شیره خرما امروز به کشورهای اروپایی مانند روسیه، ترکیه، آلمان و فرانسه انجام می شود. قیمت خرما در ایران به حدی مناسب است که تجار زیادی از این کشورها برای خرید به ایران می آیند. تجار با فروش محصولات خرمایی در کشورهای دیگر به سودهای بزرگی دست می یابند. برای خرید خرمای مغزدار می توانید از این مجموعه به صورت مستقیم از کارخانه خرید نمایید.

انواع طعم خرما شکلاتی

مرکز پخش خرمای شکلاتی مغزدار

 

خرمای شکلاتی مغزدار در طعم های متنوعی تولید می گردد. این امر بستگی به شرکت تولید کننده دارد. در برخی از کارخانه ها فقط با 1 طعم تولید می شود اما در برخی کارخانه ها تا 6 طعم نیز تولید می شود. با بررسی نیاز و سلیقه ی مشتری می توان دریافت که کدام طعم طرفدار بیشتری داشته و تولید کرد. طعم های موجود در بازار را می توان به صورت زیر معرفی نمود:

  1. شکلاتی ساده
  2. شکلاتی تلخ
  3. توت فرنگی
  4. موزی
  5. شیری
  6. نسکافه ای
  7. نارگیلی

این تنوع باعث جذب مشتری بیشتری می گردد که در نهایت منجر به افزایش فروش می شود. به دلیل رقابت زیاد در داخل کشور باید با افزایش میزان صادرات درآمد کارخانه را بالا برد. چنانچه کارگاه های تولید فقط به فکر بازار داخلی باشند باید قیمت ها را بسیار ارزان اعلام کنند تا فروش خوبی داشته باشند. این امر با توجه به هزینه ی بالای مواد اولیه امکان پذیر نمی باشد مگر آنکه از مواد نا مرغوب در تولید استفاده شود.

خرمای شکلاتی مغزدار با روکش های طعم دار بسیار خوشمزه هستند و برای پذیرایی گزینه ی مناسبی به شمار می روند. داشتن خواص مفید فراوان و همچنین ظاهری زیبا باعث رضایت بیشتر مصرف کننده می شود. در شرکت های معتبر تولیدی داشتن نشان سلامت و بهداشت از مزایای محصول به شمار می رود.

خرید عمده از این مجموعه

برای خرید عمده خرمای شکلاتی مغزدار با روکش های طعم دار به صورت مستقیم از کارخانه با ما در ارتباط باشید. ارسال بار با توجه به سفارش خریدار به تمام نقاط کشور انجام می گیرد. برای دریافت نمونه محصول نیز می توانید درخواست خود را ثبت نمایید. در این مجموعه تمامی مشتقات خرمایی بدون واسطه عرضه می گردد. مجموعه ی ما آماده ی همکاری با تجار جهت تأمین انواع فرآورده های خرمایی صادراتی به کشورهای مختلف می باشد. همچنین برای سفارش انواع خرمای درجه یک به صورت مستقیم از باغ می توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما